OFERTA PRACY |
Miejsce pracy: |
Dziekanat Wydział Prawa i Administracji UG |
|
Stanowisko: |
pracownik administracyjny (specjalista/referent) |
|
Wymiar etatu: |
pełen etat |
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, m.in.:
- układanie planów zajęć na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych,
- elektroniczna obsługa procesu dydaktycznego na Wydziale (m.in. zapisy na zajęcia, protokoły egzaminacyjne, ankiety studenckie),
- zamieszczanie informacji dla studentów na stronach internetowych Wydziału,
- udział w bieżącej pracy Dziekanatu,
- sporządzanie i koordynowanie sprawozdań do systemu POL-on,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Dziekanatu i Dziekana.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe
- umiejętności analityczne i planowania, w tym działania pod presją czasu,
- biegła obsługa komputera, w tym programów komputerowych pakietu MS, Office oraz Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska Windows, oprogramowania MS Office oraz wyszukiwania informacji w sieci Internet,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- zdolność łatwego komunikowania się, umiejętność pracy w zespole
- solidność, systematyczność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista
- mile widziana znajomość specyfiki organizacji i funkcjonowania studiów wyższych
WYMAGANE DOKUMENTY:
- |
CURRICULM VITAE (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia), |
|
- |
List motywacyjny, |
|
- |
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, |
|
- |
Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. |
|
- |
Podpisaną klauzulę zgody na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański danych osobowych kandydata do pracy |
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
Jednostka organizacyjna |
Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji |
adres |
Wydział Prawa i Administracji UG ul. Jana Bażyńskiego 6, Gdańsk, pokój 2086 |
Adres (e-mail) |
|
Termin składania dokumentów |
do dnia 6 września 2019 r. |
Osoby wybrane na podstawie analizy dostarczonych dokumentów zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Klauzula zgody
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
- Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. administracji/referent w Biurze Dziekana Wydziału Prawa i Administracji.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.