Ogólne informacje - EZD PUW

 

EZD PUW jest stworzonym przez Podlaski Urząd Wojewódzki systemem do elektronicznego zarządzania dokumentacją. Jednymi z głównych aspektów działania systemu jest szeroko pojęte wykonywanie czynności kancelaryjnych, modernizacja i przestrzeganie jednolitego rzeczowego wykazu akt czy usprawnienie działa archiwum zakładowego przez jego częściową automatyzację.

Licencja na oprogramowanie EZD PUW jest darmowa dla jednostek administracji publicznej. Do otrzymania licencji wymagane jest podpisanie umowy bezpośrednio z Wojewodą Podlaskim lub umowy trójstronnej z Centrum Kompetencyjnym i Wojewodą Podlaskim. Dzięki umowie trójstronnej zyskują Państwo dostęp do wiedzy i doświadczeń partnerów centrum oraz mają Państwo stały kontakt z pracownikami Centrum co ułatwia rozwiązywanie napotkanych podczas wdrożenia przeszkód.

System EZD PUW cechuje płynność działania nawet przy dużej ilości dokumentów. System jest prosty w obsłudze a co najważniejsze jest on utrzymywany w ramach Spółki Skarbu Państwa co oznacza, że jeśli przepisy prawa odnoszące się do zarządzania dokumentacją elektroniczną zostaną zmienione system EZD PUW zostanie odpowiednio zaktualizowany.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 16. Maj 2022 - 14:05; osoba wprowadzająca: Piotr Jagielski Ostatnia zmiana: wtorek, 17. Maj 2022 - 12:18; osoba wprowadzająca: Piotr Jagielski