- Przyjmuje dokumentację wpływającą, rejestruje ją w odpowiednich rejestrach systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i rozdziela do właściwych jednostek organizacyjnych celem jej dalszej dekretacji.
- Zapewnia prawidłową wysyłkę korespondencji wychodzącej.
- Obsługuje elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP.
- Koordynuje współpracę z operatorem pocztowym realizującym usługi pocztowe na rzecz Uczelni.
- Obsługuje utworzone w Uczelni składy chronologiczne (uporządkowane zbiory dokumentacji w postaci nieelektronicznej) i współpracuje w tym zakresie z Archiwum.
- Współpracuje z punktami kancelaryjnymi na wydziałach i w jednostkach ogólnouniwersyteckich.
Data publikacji: poniedziałek, 16. Maj 2022 - 14:06; osoba wprowadzająca: Piotr Jagielski
Ostatnia zmiana: wtorek, 17. Maj 2022 - 12:18; osoba wprowadzająca: Piotr Jagielski