Tworzenie nazw Zespołów w PE/Moodle i Teams
Instrukcja tworzenia nazw Zespołów w Teams dostepna jest w pliku Sposob_tworzenia_nazw_Zespolow_w_Teams.pdf [PDF]
Instrukcja tworzenia nazw Zespołów w Teams dostepna jest w pliku Sposob_tworzenia_nazw_Zespolow_w_Teams.pdf [PDF]
Do pracy na Portalu Edukacyjnym, w szczególności korzystając z funkcjonalności połączenia z MS Teams zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki Edge ze skonfigurowanym profilem.
Do korzystania z Portalu Edukacyjnego (PE – Moodle) oraz Office 365, w tym wszelkich usług dostępnych w pakiecie, rekomenduje się używania przeglądarki Microsoft Edge. Program zainstalowany jest domyślnie na komputerach z najnowszym systemem Microsoft Windows. W razie konieczności można ją również pobrać i samemu zainstalować bez praw administratora.
Każdy nauczyciel, również prowadzący zajęcia w ramach umów cywilnoprawnych, który chce korzystać z systemu e-learningowego Uniwersytetu Gdańskiego, musi posiadać upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w ramach czynności Prowadzenie nauczania w formie e - learningu, określonej w rejestrze czynności, którego skrócona wersja jest dostępna na stronie: https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/ochrona_danych_osobowych/niezbedne_dokumenty.