Krok 1. Zgodnie z zarządzeniem Kanclerza nr 5/K/19 w sprawie sposobu umieszczania i weryfikacji treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego oraz w intranecie dostęp do panelu edycyjnego wymaga złożenia wniosku o umożliwienie umieszczania treści na stronach internetowych Uniwersytetu Gdańskiego w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (zgodnie z instrukcją) skierowanego do Zastepcy Dyrektora Centrum Informatycznego, Kierownika Działu Rozwoju Oprogramowania mgr Marcina Białka.
We wniosku tym należy wymienić:
-
dane wnioskodawcy:
- imię, nazwisko, jednostka organizacyjna,
- adres e-mail wnioskodawcy w domenie ug.edu.pl - jest on wymagany i niezbędny do założenia konta w panelu edycyjnym;
- adresy stron, do których wnioskodawca ma otrzymać uprawnienia;
- podpis przełożonego wg wskazanych rubryk;
- datę i podpis wnioskodawcy.
Krok 2. W przypadku deklaracji przetwarzania danych osobowych na stronie internetowej należy spełnić dodatkowe kryterium jakim jest uzyskanie uprawnień do przetwarzania danych osobowych zgodnie z procedurą opisaną na stronie Biura Ochrony Informacji Niejawnych i Danych Osobowych.
Krok 3. Należy zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi publikowania treści na stronach internetowych UG oraz stosować je w praktyce.